Usein kysytyt kysymykset (UKK)
Miten voin tilata tuotteita Hoitotarvikekauppa.fi-verkkokaupasta?
Voit tilata tuotteita lisäämällä ne ostoskoriin ja siirtymällä kassalle. Täytä tarvittavat tiedot ja valitse maksutapa. Tilauksesi vahvistetaan sähköpostitse. Lisätietoja löydät
toimitusehdoistamme.
Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?
Käytettävissä olevat maksutavat ovat: verkkopankkimaksut, maksukortit (Visa, Mastercard), MobilePay sekä lasku ja osamaksu (esimerkiksi Klarna, Jousto). Katso tarkemmat tiedot
toimitusehdoista.
Onko maksaminen turvallista?
Kyllä, kaikki maksutapahtumat käsitellään turvallisesti yhteistyössä luotettavien maksupalveluntarjoajien kanssa. Lue lisää
tietosuojaselosteestamme.
Kuinka nopeasti tilaukseni toimitetaan?
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1–4 arkipäivää. Katso lisätietoja
toimitusehdoistamme.
Mitkä ovat toimituskulut?
Toimituskulut määräytyvät valitsemasi toimitustavan mukaan ja näkyvät kassalla ennen tilauksen vahvistamista. Tarkemmat tiedot löydät
toimitusehdoista.
Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?
Saat sähköpostiisi lähetysvahvistuksen ja mahdollisen seurantakoodin, jonka avulla voit seurata tilauksesi etenemistä. Lisätietoja
toimitusehdoissamme.
Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteen?
Kyllä, sinulla on oikeus palauttaa tai vaihtaa käyttämätön ja myyntikelpoinen tuote 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Katso tarkemmat ohjeet
toimitusehdoistamme.
Miten teen palautuksen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi palautusohjeet. Palauttaessasi liitä mukaan tilausnumerosi ja yhteystietosi. Yhteystiedot löydät
täältä.
Kuka maksaa palautuskulut?
Jos palautus johtuu virheellisestä tai viallisesta tuotteesta, palautuskulut ovat meidän vastuullamme. Muissa tapauksissa asiakas vastaa palautuskuluista. Lisätietoja
toimitusehdoissamme.
Miten toimin, jos tuote on viallinen tai väärä?
Jos vastaanotat viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Liitä mukaan tilausnumero ja kuva tuotteesta. Yhteystiedot löydät
täältä.
Onko tuotteilla takuu?
Kyllä, tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Takuuaika ja -ehdot vaihtelevat tuotekohtaisesti. Lisätietoja saat tuotesivulta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Katso yhteystiedot
täältä.
Miten henkilötietojani käsitellään?
Hoitotarvikekauppa.fi käsittelee henkilötietojasi tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Tietojasi käytetään tilausten käsittelyyn ja asiakaspalveluun. Lisätietoja löydät
tietosuojaselosteestamme.
Käyttääkö sivusto evästeitä?
Kyllä, sivusto käyttää evästeitä parantaakseen käyttökokemusta. Voit hallita evästeasetuksia selaimesi kautta. Lue lisää
tietosuojaselosteestamme.
Voinko tehdä tilauksen yrityksenä?
Kyllä, yritysasiakkaat voivat tehdä tilauksia. Tarjoamme laskutusmahdollisuuden ja tarvittaessa räätälöityjä ratkaisuja. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja. Yhteystiedot löydät
täältä.
Onko suurille tilauksille alennuksia?
Kyllä, suuremmille tilauksille voidaan tarjota alennuksia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi tarjouksen. Yhteystiedot löydät
täältä.
Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@avimed.fi tai puhelimitse numeroon 041 312 1202 (arkisin klo 8–16). Lisätietoja
yhteystiedot-sivultamme.
Mitä teen, jos en löydä etsimääni tuotetta?
Jos et löydä tarvitsemaasi tuotetta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme mielellämme etsimään sopivan tuotteen tai tilaamaan sen erikseen. Yhteystiedot löydät
täältä.